Vaš Kauch je lahko fitnes naprava!

  • 17. 01. 2018
  • Luka Debevec

Ob izteku preteklega leta si je marsikdo zastavil svoje novoletne zaobljube, januar pa je čas, ko jih moramo pričeti izpolnjevati. Pogosto si obljubimo, da bomo v novem letu redno fizično aktivni, se vpisali v fitnes ali pričeli s tekom. Pa se obljub tudi držite?

Težava novoletnih zaobljub je pogosto prav to, da nameravamo svoje življenje spremeniti čez noč. Tako se želimo od dnevnega poležavanja pred televizijo spremeniti v vrhunskega športnika. Spremembe so navadno prevelike, januarska motivacija hitro izgine in vrnemo se na ustaljene poti. Nove navade pa lahko živimo bolj uspešno tako, da jih vpeljemo v našo obstoječo rutino. Za začetek lahko preprosto telovadimo kar doma in se tako lažje privadimo novemu ritmu. Predstavljamo vam nekaj idej za vaje, ki jih lahko izvajate ob vašem Kauchu ter ga tako hitro prelevite v vašo najljubšo fitnes napravo.  

Okrepite tricepse
Oblazinjeno pohištvo je popolno za tovrstno vadbo, saj rokam in zapestju nudi ravno zadostno oporo in hkrati blaži tudi pritisk na sklepe. Sedemo na rob Kaucha, roke pa položimo ob boke, tako da prsti gledajo proti tlom. Zatem noge pomaknemo naprej, da so komolci v pravokotnem položaju. Nato se spuščamo in dvigujemo, ob tem pa čutimo napetost v tricepsih. Izvedemo tri serije s petnajstimi ponovitvami. 


Sklece na Kachu
Se počutite suvereni pri delanju sklec? Ste prepričani? Za vas imamo verzijo, ki vam bo zagotovo izziv. Prva verzija je, da stopala položimo na Kauch, roke pa imamo na tleh. Naredimo tri serije po 10-12 ponovitev. Vajo lahko tudi popestrimo, tako da zamenjamo položaj – roke na Kauch, noge pa na tla. Pri tem je zelo pomembno, da je center (»core«) telesa pod nadzorom in da se nam hrbtišče ne usloči. Če športni copati niso čisti, svetujemo, da se Kauch zaščiti z brisačo. 


Črvsta zadnjica
Ta vaja je odlična za učvrstitev zadnjice pa tudi za krepitev jedra. S to vajo tako krepimo ključne mišice našega jedra, s čimer svojemu hrbtu nudimo dovolj podpre in tako preprečujemo bolečine v križu. Podobno vajo morda že poznate in se v celoti izvaja na tleh. Naša verzija pa razširi razpon in tako poveča učinke. S hrbtom se uležemo na tla nasproti Kaucha in stopala položimo na Kauch. Zadnjico dvigujemo v treh serijah po 15 – 20 ponovitev. Kot že poudarjeno, lahko tkanino zavarujemo z brisačo. 


Kardio vaja
Del celovite vadbe so tudi kardio vaje. Kauch je lahko odlična opora za izvajanje vaj, lahko pa določene vaje tako naredimo tudi lažje/težje. Na tem mestu predstavljamo priljubljeno vajo “mountain climbers”. Roke položimo na rob Kaucha, noge pa stran od njega. Kolena izmenjaje potiskamo prosti svojemu prsnemu košu. Na ta način bomo dvignili svoj srčni utrip in tako dosegali odlične rezultate. Vajo lahko izvajamo tako, da 30 sekund vajo izvajamo na vso moč, nato 15 sekund počivamo. Naredimo 5 tovrstnih ponovitev.


Upamo, da vam bodo nasveti in ideje v pomoč, da boste svoje novoletne zaobljube po redni fizični aktivnosti uspešno vključevali v svoje leto 2018. Želimo vam veliko uspehov!

Foto: www.shape.com

Galerija slik:
{ }